9/8/13

Els orígens d'un mètode

Fa un temps, en saber que una amiga meva estava embarassada, em vaig comprometre a explicar-li quins eren els fonaments en que em vaig basar per educar el meu fill, que complirà 14 anys aquest mateix agost. Sota l'encapçalament Nen interior i nen exterior, vaig intentar mostrar les pautes pràctiques i la filosofia que em va moure.
Avui m'agradaria citar el conjunt de referents que, en diferents graus i per diferents raons, varen ser eixos sobre els que meditar i configurar el meu mètode educatiu:

El Daodejing, de Laozi em va ajudar a entendre les diferències entre pare i fill, entre vell i jove, entre rigidesa i flexibilitat.
Mi hija Hildegart em va fer conscient de l'immens poder d'influència que tenim sobre els fills i com n'és d'important usarlo amb bondat i saviesa.
Judit Pólgar em va fer comprendre que un bon entrenament de l'esperit humà ens pot dur a grans i sorprenents fites.
Khalil Gibran em feu comprendre que els nostres fills no ens pertanyen i que els pares només som els protectors i vetlladors de la seva llibertat i desenvolupament.
L'experiència de Summerhill em mostrà que el somni de crear homes lliures és un somni compartit i una aspiració irrenunciable.
Siddharta Gautama, el buda m'ajudà a impedir que els meus anhels i incapacitats personals interferissin en el camí del meu fill i m'ajudà en moments de dol, especialment durant el periode de separació, quan ell tenia 4 anys.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Përshëndetje Emri im është 'Muhammed Salah' thjesht dua të ndaj përvojën time me botën se si unë e ktheva dashurinë time dhe e shpëtova martesën time ... Unë isha i martuar për 7 vjet me 2 fëmijë dhe ne jetuam të lumtur derisa gjërat filluan të bëhen të shëmtuara dhe ne u përleshëm dhe argumente pothuajse çdo herë… u përkeqësua në një moment që ajo bëri kërkesë për divorc ... Unë u përpoqa më të mirën time për ta bërë atë të ndryshojë mendjen e saj dhe të qëndrojë me mua, sepse unë e doja atë me gjithë zemrën time dhe nuk doja ta lija, por gjithçka thjesht nuk punoi… ajo u zhvendos nga shtëpia dhe akoma shkoi përpara për të bërë kërkesë për divorc… Unë u përgjërova dhe provova gjithçka, por gjithsesi asgjë nuk funksionoi. Përparimi erdhi kur dikush më prezantoi me këtë magjepsës të mrekullueshëm, të madh që më ndihmoi përfundimisht… Unë kurrë nuk kam qenë adhurues i gjërave si kjo, por thjesht vendosa të provoja pa dëshirë sepse isha i dëshpëruar dhe nuk lashë asnjë zgjedhje… Ai bëri lutje të veçanta dhe përdori rrënjë dhe barëra ... Brenda 7 ditësh ajo më thirri dhe më erdhi keq për gjithë traumën emocionale që më kishte kushtuar, u zhvendos përsëri në shtëpi dhe ne vazhdojmë të jetojmë të lumtur, edhe fëmijët janë të lumtur dhe ne po presim fëmijën tonë të tretë. Unë e kam prezantuar atë me shumë çifte me probleme në të gjithë botën dhe ata kanë pasur një lajm të mirë… Thjesht mendova se duhet të ndaja përvojën time, sepse besoj shumë se dikush atje ka nevojë it Mund ta dërgoni me email përmes tij (drpellar@gmail.com) Mos u dorëzo akoma, ndryshimi midis 'Zakonshëm' dhe 'Jashtëzakonshëm' është 'Jashtëzakonisht' kështu që bëj përpjekje shtesë për të shpëtuar martesën / lidhjen tënde.